ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ

КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ


Приймаючи дитину до школи, потрібно враховувати, що маємо справу з дитячим організмом. Норма природної потреби в русі в дітей — приблизно 1,5-2 години на добу. Проте за час навчання у школі рухова активність дитини зменшується. Руховий режим з відносно довільного змінюється на обумовлений суворими правилами поведінки.
Виявивши в дітей перші ознаки перевтоми, необхідно робити перерви, під час яких діти б могли виконувати нескладні фізичні вправи. Такі перерви під час уроку (фізкультхвилинки) сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м'язів, що підтримують правильну поставу, позбавляють напруження з органів зору і слуху, з утомлених від письма пальців.
Фізкультхвилинка має стати обов'язковим елементом кожного уроку в початковій школі (крім тих уроків, на яких сам процес навчання передбачає достатню рухливість, наприклад, уроків музики, трудового навчання, ритміки, фізичного виховання).
Фізкультхвилинка містить 3-4 вправи, що добре знайомі дітям і легкі для виконання. Кожну вправу виконують 3-4 рази в середньому темпі. Тривалість фізкультхвилинки — 2-3 хв.
Учителі початкових класів ХСШ №77 добирають вправи таким чином, щоб протягом дня цілеспрямовано навантажувалися і розслаблялися різні групи м'язів дітей: плечового пояса, спини, тазостегнових суглобів. Включають у комплекс вправи для відпочинку очей, дихальні вправи, вправи на координацію рухів.

Кiлькiсть переглядiв: 0