Інклюзивна освіта

/Files/images/1_veresnya/drobitskiy_yar/tiger-1356414266.png

- Інклюзія-це процес реального включення осіб з особливими потребами в активне суспільне життя.

Інклюзивне навчання - комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у закладах освіти, з урахуванням індивідуальних особливостей таких дітей.

Інклюзивне навчання означає,що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання , в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка,щоб усі учні без виключення навчалися та проводили час разом.

Інклюзивна освіта дозволяє:

-Приймати всіх дітей без виключення в шкільну систему;
-Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти дитини;

-Залучати батьків і дітей в процес навчання і життя школи:

-Створювати дружні стосунки з іншими дітьми;

Наказом МОН від 01.10.2010 р. № 912 затверджено Концепцію розвитку інклюзивного навчання.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ:

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2017 №1/9-385 "Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році"

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 19-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами

Лист МОНУ від05.06.2015№ 1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»

Наказ МОН 1034 вид 23.07.2013.

Лист МОНмолодьспорту №1/9-529 від 26.07.2012 р. «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Лист МОНмолодьспорту № 19-517 від 19.07.2012 р. «Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2012-13 н.р.»

Наказ МОН № 912 від 01.10.2010 р. «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»

Лист МОНмолодьспорту № 1/9-384 від 18.05.2012 р. «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:

ІV Всеукраїнську заочну науково-практичну конференцію з міжнародною участю “Педагогіка здоров’я”

Інклюзивна освіта: нормативно - правове забезпечення, проблеми та перспективи впровадження в Харківському регіоні

Джерело педагогічних інновацій

Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання дітей

Кiлькiсть переглядiв: 0